FEST!

Wogooo! Sitter och taggar inför en partykväll i huvudstaden tillsammans med Nattson och Milla som sagt :D Vi har banne mig skrivit upp oss på alla nattklubbar i hela Stockholm, visserligen är det 21-års gräns på de flesta ställena, men de gör fan en STOR förlust om de inte släpper in oss, mohaha! ;D Sitter just nu och lyssnar på Beyonces "Naughty Girl" - "Tonight I'll be your naughty girl" :O Man undrar ju vad jag har för tankar inför denna utekväll...haha nee men jag ska inte hitta på några rackartyg, jag är en väluppfostrad flicka :D typ.

Vad har man gjort denna soliga dag då? Tjaaa...vart på en långpromenad med pappsen, träffade på Natta och Milla som var ute och rastade pållarna, man kan ju säga att vår förfest var där på ridstigen, maha! :D Sen har det inte hänt mkt på Kantarellen..bara chillat och laddat upp...dock har jag beslutsångest vad jag ska ha på mig denna kväll...en kappa med ingenting under kanske? Okej nu spårar jag något fruktansvärt, men ni får se bilder sen! Nu ska jag strax bege mig ut i mörkret och ta en promenad med Flodan, wiie! Sen blir det till att äta klassisk sjömansbiff, bra grejer"

Ha en bra Lördag folks! ♥


Kommentarer
Postat av: jessan

Partydjur!!!!!

2009-11-22 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0