Fika fika fika, ovanligt!

Wiihoo! :D Johan räddade min urtrista måndag! HATAR MÅNDAGAR!

ÅKte in till espresso house i Täby och fikade lite med latte och scones/ varm choklad och kladdkaka :) ni kan ju gissa vilket som var det jag tog :D Sedan så var vi inne på The body shop och sniffade på massa body butters, jag lyckas alltid säga: "Den här SMAKEN är god" äter man body butter frågas? SVAR NEJ! Men men..tihii...

På vägen hem höll jag på att kissa på mig av garv när Johan och jag hittad på att jag skulle ha utställning av mina bindor...höhö...okej våran humor är kanske inte fullt så normal...jag lyckades till och med få fram TRE nöffningar pga allt skratt, MÅSTE vara rekord! :P Rolig dag!

Hemma vart det tacos fest med papi, mums, han hade köpt "HOT" sås så det brände rejält i munnen :P annars hardet vart en chill kväll med Paradise Hotel och lite annat smaskigt! GOTT MED LITE PRINSESSTÅRTA SOM VART ÖVER FRÅN GÅRDAGEN! :D

Puss på er alla! ♥



Ser man inte lite tantig ut? haha.. :P först tror folk att man är 15 år, och helt plötsligt ser man ut som en tant! :P vad händer?`

Och nu har jag snart ett nytt jobb! DAGIS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0