Fredag

Hej på er och den för tillfället bortglömda bloggen!

Men men...igår var det "Torsdagsmys" med min sötnos Emmsing! Efter träningen (som för övrigt var GRYMT jobbig igår) så styrde vi vår kosing till Lui's sushi! :) Det var så gott att vi till och med glömde bort att göra våran traditionella "äta den sista biten tillsammans" grejen :O och soppan värmde gott i vintermörkret :) alltid skönt att få lite värdefull tid med sin bästaste!

 

Idag då...har iofs inte gått så mkt av dagen..men jag hade världens sjukaste dröm kan jag börja med att säga...FYTUSAN! ska nog inte berätta hela för då kommer det ta hela dagen....men jag satt på ngt tåg som stannande, försökte springa upp för världens brantaste backe, men det kom en massa skogsmonster...sen i slutet av drömmen stängde jag in en kvinna i ett stall och tände på så hon bränn inne.. :( USCH vaddå "pyroman-anna"?? Hoppas fan inte att jag blir en sådan kall mördare...

 

Och jag har blivit kär....I ROSTAT BRÖD OCH OBOY! Natta och jag har redan planerat en "Toaster-evening" :) te och en bunt med rostade mackor, can't get any better :) Nu ska jag hoppa in i duschen, sen bär det av mot stan, fika, middag och bio i stan med Kim för att sedan möta upp en invalid broder som kommer direkt från lumpen, försöker just nu leta efter en rullstol som vi ska skjutsa hem honom i :D Btw på bion blir det "New moon" har iofs inte ens sett ettan, men I don't mind! :D

 

Puuuuuuuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan då anna! jag har redan haft min "rostatbröd-period" haha!

2009-11-28 @ 13:16:06
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0