Godermorgon

Ameeeeeeh tjeeeena morgonfrissa och obäddad säng med ett gossedjurskanin som gömmer sig bakom täcket...



Jag är buuuuusig, ett litet frö, tihihihi!

OK nu räcker det.

Men vet ni?? Jag är taggad till MAX vad gäller nästa Fredag! Och vet nu varför? JO för det är en andra chans för de som vill vara med på Rhodos Reunion festen! ;D Så det blir ALL IN på The Bridge, efterfest! :D Ska bli så jävla skoj, kommer säkert träffa på en massa gamla Rhodos raggare! :D NI ANAR INTE HUR KUL DET KOMMER Å BLI! :D Wiiihooo..! Dock så är det ju Fredag den 13:e, så man lär få akta sig lite!

Och vad lyssnar jag på egentligen? Hela dagen igår och nu har jag suttit och lyssnat på en massa smörballader a la Sonja Aldén :P men man blir lite "Awww:ig" vet inte om det är bra eller dåligt men..jaja, vi kan säga att det kan få vara en slags terapi...typ...??

Och vet ni vart jag ska bege mig idag?? JO till Café60 med Millut och Nattson :) Vi ska svulla fika på det nattöppna cafeét, bra skit! Fast jag ska utrusta mig väl inför resan då Natta herself ska vara föraren in till stan, frågan är ju den som man vågar? Så om jag inte uppdaterar min blogg någe mer så har jag kanske dött i en bilolycka..thank god att Fredag den 13:e är NÄSTA Fredag...annars hade jag knappast gått med på't.. ;) men det blir mys...och imorn ska man gå upp vid 4-tiden för att åka med papi och Kim till bror min i Karlsborg, då gäller det att stå upp för de tuffa lumpar-grabbarna! :P

Puss och ha en mysig dag! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0