Hej igen!

Yoo all yaaa baboonas out there! ;D Ledsen för den kassa uppdateringen, men min dator har nog drabbats av svininfluensen eller liknande.. :(

IAF! Igår....jag, en vilsen kvinna i sina bästa år, vimsade runt på stan i jakt att hitta de dagis som jag ska börja jobba på! :) De flesta ligger i närheten av St.Eriksplan så det är ine så svårt..men pinsamt nog så hade jag med mig en hemmagjord (dvs. ett vitt papper med massa flummiga streck och punkter på) för att vara på den säkra sidan!

Efter jag, mirakulöst no hittat alla ställen så satte jag mig på ett fik och drack en latte, haha det var typ dagens belöning :D så himla mysigt att sitta och titta på allt stressat folk som irrar förbi. BTW, NYÖPPNAT ESPRESSO HOUSE VID HÖTORGETS TUNNELBANA, DRÖM! :D det var där jag var anyway..Sedan åkte jag hem å degade heeela dagen lång, skrattade mig andfådd till ett par Southpark avnsnitt osv :) När Cartman klar ut sig till roboten AWESOM-O, haha love it! :D

Idag är det full rulle! Träffa Jessica i stan för en fika, så det kommer åter igen bli orientering idag! Ska till Rörstrandsgatan, så jag hoppas jag prickar in våran mötestid, kl 15 :D Efter det ska jag "döda" stackars Johan med ett spinningspass, men han BÖR överleva, det är ju ett bas pass, jag menar HALLÅ lättsamt! ;) Efter det ska vi svulla oss lite pizza var tanken, mihi, på GW, och NEJ inte på Leif GW Persson utan på GOLDEN WEST! (jag missuppfattade det nämligen själv när han sa det!)

För övrigt har jag fixat bioplatser till.... *trumvirvel* DEN NYA SAW FILMEN! :D Trodde det skulle bli den där andra nya skräckfilmen men ICKE.. :P så jag har lyckats fått med mig Emil, en modig grabb! Vi lär ju käka kladdkaka irekt ur formen på bion också...vi kommer tas som psykiskt sjuka, men that's OK with me! :D

Och lite bilder från i Lördags, bättre sent än aldrig som man brukar säga! :D


KALLT å vänta på bussen!


Mellantutte och stortutte (red. Milla och Annsing) inne på Pilot med tequlian redo för å svepas!


Haha, den läskiga överpackade karaoke snubben! :P

TJINGTJONG!

 

Kommentarer
Postat av: Johan

Lättsamt my ass! Trodde jag skulle dö efter halv :P

2009-11-24 @ 22:52:46
Postat av: Anabanana :D

HÖHÖ SYND JOHAN! :D Huvudsaken var att du överlevde, right? ;)

2009-11-25 @ 14:08:52
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0