Hejåhåå..

JAG BER SÅ HEMSKT MKT OM URSÄKT FÖR GÅRDAGENS BILD! Enligt Johan så betydde det något VÄLDIGT vulgärt, så vi ska nog inte gå in på det mer, men bilden får vara kvar trots allt! ;)

Sitter nu in tha mando house och har precis ätit, kassler någonting, mkt gott, men jag fick ÄCKLIG ketchup på fingrarna efter att något kethup-lover hade kladdat på handtaget.. :O yyysch! Nu ska jag snart prata med Jessica, men det underbaraste av allt var att jag idag fick träffa min söta vän Sophia, åhh va glad jag vart! Nästan lite sentimental i ögat faktiskt! :') Vi satte genast igång med våra buserier.. :D

Neee nu ska jag nog sluta...MÅSTE berätta om en pinsam händelse sen bara, mohaha höll utkik, detta för ni inte missa, men hinner inte just nu..

Tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0