Jul?

MUMSIG fika på smöris idag med pappsing! Han tog en prinsessbakelse och jag en chokladboll :) MUMMA! Sedan var tdet hårdträning på Friskis, två pass faktiskt...orkade inte vänta i över en timme på att coren skulle dra igång så jag hoppade in på ett medelgympa pass OCKSÅ! :D Wiiie

Men nu är jag helt död, ska kolla på bonde söker fru. Och jag har myst med min kattpojke i sängen, han är såååå söööt! :)



MYSKATT!

Och nee jag orkar inte skriva mer idag. FAST gud va kallt det har blitt, det har tom snöat idag! :P
OCH JAG BLIR GALEN PÅ ALLA JULREKLAMER! FFS DET ÄR JU LÅÅÅNG TID KVAR! Eller aaa kanske inte, men never mind..

Kommentarer
Postat av: Natta

snacka om att du ser sneaky ut, är det möjligtvis Dans underkropp du tänker på?

2009-11-04 @ 21:42:11
URL: http://nattapatta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0