Ljuva Fredag!

HÄRLIGT! Nu sitter jag här nyduschad och fräsh och med nystylade ben, mumma! :) dock så har jag jäkligt ont i pannan av en nedrans finne..

IDAG ÄR DET FREDAG! INte för det kommer hända något speciellt idag, FÖRUTOM att min söta bror kommer hem från lumpen of course, men annars..njeee...fast imorgon blir det dock party party i huvudstaden med Milla och Nattson, vi kommer säkert skämma ut oss med våra unika moves på dansgolvet men WTF ingen känner oss endå så det är baah å köra! :D

För övrigt hade jag en jäkligt skum dröm inatt...alla min bror kompisar spammade min mobil med en massa samtal...och jag var på något upprop i någon skola där man skulle berätta om sig själv...jag typ: "JAG ÄLSKAR ATT DRICKA DRINKAR" Haha en bra sammanfattning av mig, eller? :S

Nu blir det strax lunch, pastasallad och sen ska jag faktiskt möta upp pappsen för ett gympass på Friskis, bänkpressen here I come! :D nej men det ska bli spännande, efter mina år på Friskis har jag faktiskt aldrig testat på gymmet, men idag blir det premiär! :D för övrigt har jag träningsvärk i hela kroppen från gårdagens pass :P men det är SÅ det ska va! :D

Pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0