New Moon

Jättemysig dag på stan med Kim! :D

Först gick vi runt och suktade lite i butiker, köpte lite söta kläder på monki och gick och dregglade i alla inredningsbutiker inne i NK :) Fikade på Wayne's coffe, pratade massa tjejsnack och mumsade bulle/kaka samt drack varsin latte :) Sedan vart det lite mer spring och vi övade oss på att säga olika ramsor: "Packa pappas kappsäck" vilken mest slutade i katastrof, eller iaf för min del, GUD SÅ SÄMST JAG ÄR! :P Vid 17 tiden slog vi oss till ro inne i Kungshallarna där vi åt lite sushi som uppladdning inför den mest omtalade filmen på bio nu, nämligen NEW MOON! :D Hade inga speciella förväntningar på den filmen men GUD så bra den vaaar! Och självklart skulle alla tjejer busvissla och göra lite "oväsen" När de heta varulvskillarna kom joggandes med bara överkroppar! UH LA LA! Vet inte vem jag tyckte var snyggast vampyren eller varulven Jack..Hmmmm...ögongodis iaf! Efter att filmen var slut mötte vi upp bror utanför sergel som kom från lumpen, söt! Vi slog följe hem tillsammans! Köte lite Julskum på vägen också! sen hamnade jag i kiss och bajs åldern på tåget hem också så jag och Kim fick magknip av skratt, wiiei!

Väl hemma vart det massa prat när pappsen också kom hem från jobbet, Kim och jag har även kämpat med ett korsord, vilket gick mindre bra! :P

Nu är det dags att sova! ÅHHHH vad jag vill ha en varulv till pojkvän!

Natti natti!





BRA DAG!

Kommentarer
Postat av: jessan

bästa filmen!

2009-11-29 @ 21:23:08
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

hur kan man INTE ha höga förväntningar om en twilight film.. MYGOD anna! Filmerna äger!!

2009-12-03 @ 18:03:57
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0