Ska det alltid vara såhär?

Åhh jag önskar att det fanns någon här nu som kunde göra mig lite gladare...redan torkat mina tårar så det räcker. Och givetvis handlar det om samma skit. skit som jag trodde var glömt för längesen. En omedveten saknad som aldrig tycks försvinna.

Urtrist och ångestfylld dag för övrigt...och det ska man kalla lördag? Blomman räddade dock situationen lite med fika i centrum, välbehövligt vill jag lova! :) Sen lagade pappa en smarrig middag på kvällen och jag, bror och Kim kollade på Twilight (ja, jag är kär, trodde aldrig jag skulle falla för detta), drack varm oboy, åt nybakta pepparkakor, lussebullar, marbouchoklad och chokladbollar, en riktigt festar fika dvs! :)

Nu ska jag somna in till Lugna favoriter.

Puss och Natti! ♥

BTW nedräkningen till Thailand  börjar idag: 52 dagar kvar! :D :D

Kommentarer
Postat av: nattus

haha, jag somnade också till lugna favoriter inatt :D

2009-11-29 @ 09:48:50
URL: http://nattapatta.devote.se
Postat av: Erika !

Eddie undgår ingen ;)

2009-11-29 @ 11:29:11
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0