Snart SMÄLLER DET!

Jisses...jag börja fan vli nervös inte Rhodos Reunion efterfesten som går av stapeln ikväll.. :O Vet inte varför, men det är ju lite pirrigt när man vet att man kommer träffa på bekanta ansikten som man inte sett sedan i Juni :P Helt sjukt kommer det kännas! Hungig vart man inte heller, så nu har jag bara tryckt i mig mackor med stekt ägg och gröt med lingonsylt och massa russin :P Snart ska man börja fixa sig iordning, jag och Flodan kör på ett hett tema kvällen till ära, nämligen "Black and white" med röda naglar OCH röda läppar, mumsigt och HOT! :D Första tänkte vi dock köra på de hederliga strandklänningarna, lite salt i håret, spraytan på hela kroppen (förutom bikinilinjerna förstås), lite sjögräs i pannan, Petit Palais bandet runt handlederna, pachas t-shirt inlindad på ena armen och jaaa..like old times helt enkelt! :D

Jag måste också bara tillägga att jag, bror och Kim körde lite BARN GENI i eftermiddags...haha FYFAN va kassa vi var! :P man skämdes ju nästan...Jag visste inte vad en armborst var, Kim hade aldrig hört talas om papyrus och min bror trodde Atlanten var världens största hav :P HUJEDAMEJ! Men bror vann till slut, så då vart han en kaxig unge!

Nej mina kära vänner, nu ska jag städa undan lite efter mig och börja måla min naglar sååååååå fiiiina! :D Ha en bra kväll, nu ska jag ut å shaka rooooompaas! :D


Kommentarer
Postat av: JESSICA

barn geni är för idioter!

JAG ÄLSKAR DET SPELET

2009-11-13 @ 18:40:12
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0