SOL SOL SOL!

USCH! Jag är snuvig och äcklig! Snoret rinner, jag har ont i huvudet och ena örat....THANK GOD att solen skiner så man blir på lite gldare humör iaf! :) dessutom har jag rättså mkt träningsvärk från gårdagens gympass med pappsen på Friskis. Men jag vart lite impad över mig själv när jag nästan körde samma tyngder som pappa, höhö tror han vart liten snopen.. "Ska du verkligen köra så tungt Anna?" Men är man världens starkaste kvinna efter Pippi Långstrump så är man! ;D

Nu är bror min hemma också! Så igår kväll vart det IDOL tillsammans med papi, bror och Kim, myspys! Dessutom massvis med fikai form av delicatobollar, kanelstänger, pepparkakor och lite annat yammi :) dock så drack jag (som vanligt) FÖR mycket kaffe!

Nej vet ni vad? Detta får nästan duga för stunden, ska passa på att ta mig en promenad i solen! Man måste ju passa på när den för en gångs skull visar sig för allmänheten :) Senare blir det nog även en promenix eller något med Flodan, jisses det var längesedan man träffade den tösen! Och ikväll blir det ju även utgång med Nattson och Millut, fucking awsome! Håll utkik efter tre biatches som gör de mest underliga dansmovesen, då är et nog vi som är framme och breakar loss på mattan :D

Tjingeling!



That's us!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0