Solsken!

Ok jag mår illa...men ska inte plåga er med någon SPYGUBBE! ;D Ätit för mkt vaniljyoghurt med crunch tror jag...bläää...hmmm...men men, precis fixat ett registerbevis från polisen till mitt nya jobb som dagisfröken :D De ville kolla så jag inte hade någon bakgrund som pedofil :P haha...fan undrar va den där barnporr sidan på nätet hette nu igen? :( Haha SKOJA!

Imorse gick jag upp klockan 6, NEJ jag ljuger inte, det är helt jävla sant! Dock så var jag halvdöd på bussen in, satt och nickade som en tok med huvudet samtidigt som min mp3 spelade en massa sövande depplåtar, INGEN BRA COMBO! Anledningen till min resa in til lden stora staden var för att jag skulle på en introduktion till mitt nya jobb som dagisfröken, jag ska alltså busa med barn hela dagarna, den stora frågan är ju om inte jag är busigare än dem.. :S aja det återstår att se! Mötet var på Gästriksgatan som ligger ungefär vid S:t Eriksplan...men med mitt proffsiga lokalsinne hittade jag ju lätt som en plätt! :D dock så hade jag med mig en karta som fusk och måste sett ut som en turist från norrland eller dylikt när jag irrade runt från gata till gata :P

Jättetrevlig förskolelärare var det! Jag och en annan tjej bjöds på kaffe och vi pratade och fyllde i lite papper...dock så kändes det liiite pinsamt när den andra tjejen klämde ur sig att hon gått barnskötarlinje m.m. Åsa: "Och du Anna, har du ngt erfarenhet sen tidigare?" Var ju inte det roligaste att sitta där som en utbildat djurskötare och le, men mocka skit kan jag! :D Dock så blir det i blöjor denna gång men! same SHIT! DEN VA FYNDIG! :D Vet ni hur långt mötet var? I EN KVART! Jag hade alltså gått upp klockan 6 för att vara där i en kvart! :S Jaja det var värt det iaf! :D

Sedan köpte jag mig ett äpple på 7-eleven och tog mig en härlig promenad i ett soligt Stockholm, wiiie jag njöööt! :) kommit på att jag uppskattar mer saker här i livet än vad jag gjorde förut..gick dä i solen mitt i stan och log brett för mig själv, utan att riktigt veta varför :P HÄRLIGT VAR'E!


Aaa så här gott var'e!

Träffade på Johan i Täby innan hemfärd också, jag var sååå sugen på FET lunch, moha! Så vi åt lite big tasty och mcfeast på donken :) dock så höll vi på att garva ihjäl oss över en mening som jag hörde HELT fel, Johan sa:

Jag ska skydda dig, för hela mitt liv!

Jag trodde han sa:

Jag skyddar mig, jag har inte HIV!

Haha så knasigt det kan bli! Sen köpte jag två mössor också, myyyys!
Nu börjar jag blir trött i ögonen...så vi tar det sista lite snabbt...tränat core på kvällen, innan var tdet fika med söta pappsen på smörkransen med köttbullemacka och latte. Träningen gick tiptop!

Nu sticker det någe FRUKTANSVÄRT i näsan...ysch vad jag håller på å bli snuvig.. :( Aja, nu säger jag iaf:

Puss och Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0