Time for bed!

Det där var rätt beslut! :) Jag kan berätta mer imorgon.

Nu ska man väl ta å krypa ner i din mysiga sängen! Fast jag pratar alldeles för mkt pannkakor med blomman så jag har blitt hungrig! :P inte ens risifruttin hjälpte, bajs! Och jag håller också på att smida lömska planer angående Johans gympremiär, nu jävlar!

Min far är så söt också. Innan han gick å la sig frågade han: "Anna ska vi fika på smörkransen imorgon?" :D wiie så det blir myspysigt far och dotter fikeri! :D satsar nog på en räkmacka...men HÖR NI! så fort magen kurrar så börjar jag babbla massa mat... :P illa..

Sen..hallå?? Vart är du någonstans? Vill prata med dig.

Puss och Natti!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0