Tisdag!

Jahaniii..

Efter mando så styrde jag min kosing till Täby....försökte hitta lite småtrams grejer samt ringde Nikita hair och bokade tid för klippning och färgning, wiiie ÄNTLIGEN! :D det roliga var dock att jag ringde dem när jag kanske var 200 meter från salongen, mahaa, här e man feg ja! :D träffade på Blomman himself i Täby också, trevlans, så vi passa på att fika när vi ändå var där och busa, varsin chokladboll med PÄRLSOCKER (lyssna nu Johan) på ;D Sedan sprang jag runt som en dåre för att hitta en mössa, men kom fram till att jag är en kräsen jävel vad gäller mössor.. :P Helt otippat träffade vi på Jonte också, han mobba mig för pepparoten...läs min historia nedan sen, så fattar ni! :D

Mellan klockan 18-19 vart det spinning för Kenneth, rolig gubbe det där! :) gick toppen me svettades som en gnu på savannen.. :P Hem och mumsa lax och couscous...smaskens! man blir hungrig som en gris efter man har tränat, helt sjukt...men kroppen är i slim iaf, damn beach 2010 here I come! :D

Inte gjort mkt nu på kvällen...bara kollat på andra avenyn och chillat.. :) myspys, känner mig så otippat trött...så min säng ser fantastisk ut! vill bara gömma mig under täcket. JUSSTE! Vet ni vad? Jag har typ fått ett nytt jobb, nämligen på ett dagis inne i stan, fabolous! :D tänk att få busa med småttingar och bygga lego dagarna långa, inte helt fyskam, dessutom är dem söta, smälter för dem! :) TACK till min behandlare!

Ikväll vart jag ledsen för en sak och glad, eller rättare sagt busig för en annan. Den ledsna var för jag nog råkade göra en person sur, helt omedvetet...så jag kommer ligga och tänka på det hela natten...en lång jävla process är detta...vill inte tänka, bara glömma, men ändå tvärtom på samma gång...så himla jobbigt att ödsla energi på något man vet aldrig kommer att hända.. :(

Sen det ROLIGA! Jag smider planer med Emil...mohahahahaha! Vi är FAN grymma! NU jävlar! :D MER SÄGER JAG INTE! :D To be continued.

Sen måste jag berätta den pinsamma historien angående pepperoten! :D JO Igår när jag och Johan va och handlade så skulle jag köpa en pepparot.

Johan: Vet du hur en pepparot ser ut?
Jag: JAMEN det är ju klart man vet hur en pepparot ser ut, ofta du inte vet!?

Vi kommer fram till grönsakerna, jag pekar på pepparoten: "DETTA JOHAN ÄR EN PEPPAROT!"

Sen imorse när jag skulle ta fram och riva min kära pepparot så tycker jag den luktar underliga och sen slår det mig: "DET ÄR FAN INGEN PEPPAROT, DET ÄR JU EN INGEFÄRA!"

Haha, jag ska iaf aldrig lära ut någon hur man lär sig känna igen grönsakerna i mataffären..hihi..

Puss och natti!


Kommentarer
Postat av: JESSICA

har samma grönsaksproblem.....

sjukt lika!

2009-11-11 @ 20:09:56
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0