Värdefullt

Igår kväll satt man på ett nattcafé i ett regnigt Stockholm, drack varm choklad med grädde och mumsade chokladboll tillsammans med min fina vän Flodan! :) det är svårslaget vill jag lova!

Vi pratade om ALLT möjligt, våra munnar gick i ett, sedan fick vi även in i traditionell "cry-out-time" också, men det är skönt att få ur sig lite sig som man går och bär inom sig! Underbar kväll och lugn gentemot Fredagens ståhej! :P





MUMS!

Igår körde man även på ett en timmes samtal med en annan underbar vän, nämligen Jannesson :) Haha jisses vi fick till ett skrattanfall i telefonen så jag vart typ tvungen att sätta mig på sängen pga av mgknip och andnöd, men det är så det ska va! :D alltid samma "dutty" humor, tihi! Nu blir det dags till att fixa sig iordning lite, snart kommer bror och hans sambo på besök till Berga ghettot :D stackars min andra bror som vart ute inatt, han kommer ju känna sig lagom pigg och fräsch när de tittar förbi! :P

Och jag blir så himla trött på vissa människor..

Kommentarer
Postat av: JESSICA

åh jag älskar grädde. sak starta en grädd diret!

2009-11-15 @ 13:45:19
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0