Veckans tråkigaste dag, välkommen!

Yo yo yooo..!

Jag hsr inte tillgång till mina ducking bilder från Lördagens party party med Milla och Natta, men så fort I get them så ska ni få se! :) Kvällen var fylld av shots, tequila, karaoke och galen dans med Linköping bor, damn they got tha flow! Speciellt en kille vid namn Oskar, haha, vilken kung! :D berättar mer sen när jag laddat över bilderna.. :)

 

Min röst har INTE vart så jävla fräsch efter den kvällen om man säger så, hejhopp målbrottspojke liksom! :O Kan knappt prata längre och allt jag gör är att gå runt och harkla mig liksom :P men hur är det man säger: "Det är så det ska va!" Igår var det söndag...spinning med Emmsing, skjuts av bror back to lumpish och avocadosallad åp Saras grill, som ALLA amdra söndagar dvs :D alla dessa grejer är typiska söndagstraditioner nuförtiden :) PYS!

 

Idag är det TRÅKIG MÅNDAG! Tror jag DÖR! Kanske ska ta mig en tur in till huvudstaden, men jag vet inte...tänkte nämligen kolla upp vart dagisen ligger exakt så man inte blir som en förvirrad höna med värpnöd när man ska försöka hitta dit på tidiga mornar.. :P Människor hade ju säkert ringt männen i de vita rockarn om de sett mig irra runt på gatorna i storstockholm, hujedamej!

 

Men vi får se helt enkelt, now it's time for a showaaaah! :D


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag har några bilder från i lördags på bloggen, eller 2 iaf ;)

2009-11-23 @ 16:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0