Vilodag? Nej nej.

Det vart en mysig eftermiddag med alla bröder, papi och Kim samlade hemma hos oss, med prinsesstårta samt smarriga kakor som Kim bakat! :D det bjöds även på mycket skratt och prat! :D sedan får vi ju inte glömma lilla hunden Milton som också var med, Melvin verkade dock inte alltför förtjust över att ha hundbesök i huset, men de nosade faktiskt på varandra! :D Och nu har bror min åkt tillbaka till lumpen igen...stackarn..men han överlever, han ska vara glad att han få pannkakor varje torsdag iaf, mahaa! :D

Själv är jag helt död för tillfället...legat och halvsovit till Topmodel och dregglat ner min hjärtkudde.. ;) Har nämligen kört spinning och JISSES va trött jag blev...dessutom åt jag som en häst efteråt, räk och avocadosallad med massa bröd haha :D Dock så kan jag inte rekommendera att ladda upp med en prinsesstårtsbit INNAN ett spinningpass, trodde jag skulle spy över styret men lyckades fokusera bort illamåendet ;P

Nu blir det STRAX, okej två timmar kvar...till Paradise Hotel premiären, wiihoooo...Kul att kolla på alla oseriösa hångel "moments" :D (nu tror ni säkert att jag är avis men nej nej..)

Smell yaa lataah! ♥


Kommentarer
Postat av: jessan

NOO jag missade PH!

2009-11-16 @ 09:24:02
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0