14/10

Jadå!

Igår var det jobb för min del igen, 17-21, FAST jag fick sluta typ en timme tidigare, LYX! Fast det var en HEMSK jobbdag, kag attar verkligen inte varför de schemalägger mig under ruschen när jag är ny??? Man får ju typ ingen chans att lära sig! Så nej jag var INTE glad när jag åkte hem ötamdes på en gratis Mcfeast meny.. ;) Skönt var det att komma hem, kolla på inspelade Andra Avenyn och bara softa :)

Innan jobbet igår träffade jag btw Blomman och Pinnen, dvs Daniel och Johan! :D haha jag vet inte varför men jag skrattar så mkr när jag är med dem, haha :) gillart iofs! Satt oss ned på espresso house och jag fikade med min vanliga latte, de däremot var tråkmånsar och tog ingenting, istället laddade de upp för en måltid på Burger King när jag var tvungen å kila iväg :P

Nu sitter jag här, det är Onsdag och klockan är 10.46 på dagen :) Vaknade imorse utav att papi dammsög hela huset + att han spelade Winnerbäcks nya skiva på högsta volym, UNDERBAR blandning, eller? Lillkatten låg i mitt knä hela frukosten, gullis! Nu funtar jag på att åka in till stan och köpa den där jacan jag har spanat in, för jag MÅSTE ha en vinterjacka! Det är typ panik på den fronten! Och nu har det dessutom börjat SNÖA!! :O inte ok! Jag läängtar till Thailand redan!

Dessutom har jag åkt på en jobbig förkylning, snorig och ont i halsen...bläää...bara det inte är svininflueansen som knackar på dörren.. :O Nu kom pappsing och dammsuger mitt rum, gissar på att jag sitter lite ivägen :P

GODFÖRMIDDAG! ♥

Lyssnar på Markus krunegård, grym pojke!



Saknar sommaren redan!

♥ Och igår den 13 oktober var det ett år sedan jag, Alex och Freddieboy åkte till Sydafrika, GUD så snabbt tiden har gått! Saknart! ♥

Kommentarer
Postat av: jessan

haha;D alex och fredrik tjatade HEEEELA kvällen om det med :P

2009-10-14 @ 21:09:24
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0