BÅSTAD HOOD

Wohooo nu sitter jag i Emma's lilla lya i Båstad hood tillsammans med henne och Flodis! :D Trion är samlad ingen, vilket är wonderbart! :D

De mötte mig vid tågstationen efter de att jag vart en sväng till gbg och ätit sushi med Emil, smaskens var det. Och jag hittade en jättesöt mössa som jag hade tänkt å lägga beslag på, men när han sa att den typen av mössa kallades något i form av björnfitta så ville jag inte ha den längre. Skoj var det att träffa den pojken!

Så nu har vi ätit frulle, flamsat runt som dårar och ska snart bege oss ut till den "stora staden" för lite lunch, GREAT! Men nu sitter jag och pumpar tungt till Pitbulls låt, hotel service :P Nee ni nu ska jag bege mig till duschen och göra mig lite fräsch :D and guess what? de har MASSAGEDUSCH här! :D vaddå 5 stjärnigt hotel, haha..

HA DET BÄST!

Musketörerna hälsar!


Kommentarer
Postat av: jessan

Have fun, din båstad-brat!:)

Se till att visa hur vi 08 do it!!

2009-10-23 @ 19:22:16
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

schälfenklarten! jag är skaparen av den excellente bilden dina ögon skådade!

jag vet att du beundrar min tallang

2009-10-24 @ 15:46:34
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0