Ingen fantasi!

ÅH VILKEN KÄMPIG HELG! MEN ROLIG!

Jag är rättså trött nu, känns som om jag egentligen vart tvungen å ha tänsstickor i ögonen får att orka hålla ögonlocken öppna idag :P Orkar inte skriva, men vi tar det lite snabbt här :P

I Lördags jobbade jag med Emmsing, hennes mamma och två till på ett bröllop i Edsberg...som servitriser, började 10.30 till ja 03.00 :O TUFFT men skoj! Men vart så himla sugen på att gifta sig själv, vart nästan tårögd och fick en "naaaw" känsla i hela kroppen när bruden och brudgummen dansade till en vacker svensk ballad.. :') servering gick bra, fast jag lyckades spilla bra mkt vin en gång, vart en stor fin RÖD fläck på den VITA duken haha :P aja..gott var det också att få provsmaka alla rätter som de också åt, vartnämligen en hel del över, MUMS! :P Och den där chokladtårtan asså...kan knappt nämna det för jag blir helt LYRISK! :P Var också kul å se alla vuxna människor dansa fulla till sexy back m.fl. vart själv danssugen :P men jag och Emmsing kom fram till att vi gärna skippade dansen då allt jobb gjort till extrem trötthet i fötterna, haha vi kunde knappt gå när dagen led mot sitt slut :P

Kom hem klockan 03.30 typ...den natten sov jag kanske 3 timmar innan det var väckning och dags för ytterligare ett jobb, nämligen donken vid Fridhemsplan, THANK god att papi var hemma å väckte mig annars hade jag nog snoozat till klockan 14 om jag fick :P men jobbet gick bra, jag tänkte inte så mkt bara KÖRDE! :P träffade mest på glada kunder, förutom en surig kärring som tyckte hon fått vänta en minut för länge, jisses somliga är ju bara way too much! :O Fast min arbetsledare är bäst, vilken sötis, alltså inte på det sättet, men HUR SNÄLL som helst!! HAHA men nu skulle sett mina trikå brallor.. :P JISSES de hade beställt fel storlek till mig nämligen...hur korta som helst och satt som ett par ridbrallor, hett eller? :P Slutade klockan 16 och då luktade man som en vandrande cheesburgare men annars vare nice! Tog mig en kopp latte på espresso house innan jag vart upphämtad av papi som samtidigt lämnade av bror i mörby...

Idag har jag vart ledig, SKÖNT! Trött som in i helvete dock..men vafan det överlevr jag! :P fikat med Flodan i gamla stan, hur mysigt som helst, vi hade lite pepptalk till varandra...SÅ himla kul när vi kom in på ämnet "relationer" vilken lättnad det var att höra varandras historier :P

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0