Vilken natt!

Jag är tröööööööött! Tänkte släpa mig iväg till dagens söndagsträning men jag inser att min kropp nog iNTE kommer palla det, så det får bli en soft dag med massa mys istället, det bangar man inte på! :)

Igår på jobbet var det KAOS med STORA JÄVLA BOKSTÄVER! När jag var redo att stämpla in så hade jag laddat upp med 3 stycken signerings pennor (inte för att jag är värsta kändisen å ska skriva autografer till alla kunder, utan för att DEM ska skriva på kvitton) hur många hade man kvar efter en halvtimme? NOLL, ZERO, INGA! Alla vart snodda, så jag fick springa runt som en tok och be om pennor.. :S dessutom var dem i köket långsammare än de äldsta sengångarna som existerat på denna jord.. :( men de fick förstärkning senare som tur va!

Jag ska berätta om mina tre värsta kunder som jag hade under den kvällen...

1. En tjej som tydligen jobbade på donken i Hägernäs och visste hur ALLT skulle vara och skötas..dessutom gjorde hon världens mest jävla avancerade beställning och klagade på i princip ALLT! "Nu har jag väntat här i 2 minuter, nu vill jag ha en efterätt som kompensation, för så gör vi ALLTID för kunderna i Hägernäs, den donken är MKT bättre!!" Men FAN ÅK DIT OCH ÄT ISTÄLLET DÅ! Jag vart så jävla arg (men man för ej visa ilska mot kunderna) så jag kunde verkligen inte ta mer skit från den bitchen så jag gick till min chef: "Asså du får ta hand om henne, jag pallar verkligen inte"

2. En kille som bara pratade massa nonsen...han var så jävla packad så jag kunde inte höra vad han beställde..till slut vart han så irriterad på mig att han vart hotfull mot både mig och min chef: "Men vafaaan ska det va så jääva svårt att fatta bruuuuuschan??"

3. TVÅ SNORUNGAR som trängde sig i kön så det nästan vart slagsmål...tänker inte nämnde mer, för jag blir så arg bara jag tänker på dem mer.

..och en man som skulle ha 15 jävla sockerrör till sitt kaffe, man ba hallå??!



Min vackra namnbricka :) håll utkik efter den om ni vill ha den bästa servicen haha :D

Jaja...det fanns en hel del trevliga prickar också såklart, det är pga dem som man håller skenet uppe :) Såg dessutom två kända ansikten från berga hood, Philip och Emelie :) fick sluta kockan 04..hemma vid 06... Nu ska jag göra mig iordning för en fika med bror, papi och Kim, tradition innan bror åker in i lumpen igen.. :) lär dock somna med huvudet i bullen men.. :P Vi hade galet skoj vid lunchen idag, skämtade om galna flygresor..! :D

Nu såg jag att mina jobbarbyxor är i behov av tvätt, blod och chokladsås på den, freeeeesh!

Puss på er och denna ljuuuvliga, men trötta, söndag! :D

Och jag fick otippat nog ragg i går också, HAHA..en tysk som ville ha mitt telefonnummer på jobbet...han beställde nya saker hela tiden för att få prata med mig haha! :P och en supertrevliga kille som jag hade sällskap av på tunnelbanan och som ville att jag skulle hänka med honom å röka vattenpipa haha..tackade nej dock :P

NU ska jag VILA, mina ögon är pretty dead..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0