Sushibushimushi

Toppen eftermiddag/kväll! :D

Träffade en hårt pluggande Emmsing på smörkransen i centrum :) Så jag gjorde så hon fick ett litet break med alla engelskaglosor..wiieee, är man en räddare i nöden eller? Iaf..jag köpte mig en räkmacka (papi hr pratat så gott om dem, så jag var banne mig redo att testa en sådan delikatess) och visst var den smaskig! Även en latte till det och allt var perfekt.. :D Emmsing däremot firade med en chokladboll som var stenfrusen men annars god, hoppas jag! :D Och jisses vilka griniga tanter som jobbar där...funtar allvarligt talat på att ta över och stå där dagarna i ända och le som en dåre :) och ha loggan: Makes people SMILE! :D

Iaf sedan begav jag mig till Friskis som ligger precis bredvid för att pumpa musklerna på ett medelpass, bra grejer! Dock så hade jag ont i magen så jag var väl inte lika happy som jag brukar vara ;P Efter passet fyllde jag på mitt energi förråd med en sushi middag med Emmsing, som väntat på mig :) Äntligen återupptar vi våran sushi tradition igen! :) Var ju såå längesedan! Det var som vanligt supermysigt trots att vi använde alla servetter som fann och soillde miososoppa över halva bordet,, hehe :) sen hade vi "Bildlektion" genom att skriva fina saker på våra toma tallriker med soya utblandat med wasabi, vilka konstverk! :D Tack gullet för en mysig kväll! ♥ ocj visst var det smasksen med lite sushi igen efter min lilla paus :P









SÖTT!

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

ÅHHHH TACK,TACK,TACK för en mysig eftermiddag! :D Guld värt! <3



Pussar Älskar Dig Sötnos<3

2009-10-20 @ 22:12:01
Postat av: Anabanana :D

TACK själv sötnos! Du förgyllde min dag om man säger så!



Pusspusspuss älskar dej! <3 <3

2009-10-20 @ 22:54:47
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0