Hemma!

När man är ensam kommer alla jobbiga tankar. Jag förstår inte att det ska vara så svårt?

Nu är jag hemma i Stockholm efter en underbar helg i Båstad hood with maah homies Janne och Flodan! :) Man saknar verkligen våran gemenskap SÅ mkt, damn jag skulle kunna bo med de bus-nissarna hela tiden :)

Får berätta mer om Lördagens spektakel imorgon, nu är jag tröt som sjutton efter en natt med 3 timmars sömn på en solstolsdyna :P mojsakojsa! och dessutom fönsterdregglande på tåget hem, kan inte vart en vacker syn! :O Flodan och jag sovandes med öppna munnar, dregglet halvvägs ner på hakan och ja, you named it..

Nu blir det MIN EGNA SÄNG! Oj oj oj vad jag ska myyyyysa! "I know you want me, you know I want chaa!" :D

Natti puss puss! ♥







Gullungar! :)


Kommentarer
Postat av: Mystikens Mästare

Bakom det konformade trädet bredvid den grusiga gången skall du finna en världsomvälvande skatt... Leta efter symbolen som står för misslyckande men för vissa personer glädje och du skall bli upplyst...

2009-10-26 @ 00:06:11
Postat av: Anabanana :D

Paul, jag är imponerad, du bör bli författare! ;)

2009-10-26 @ 00:09:19
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag är förvånad över att han inte är präst eller något liknande :P

2009-10-26 @ 00:56:32
Postat av: Anabanana :D

Menart! :P Paul, du kan få viga mig när jag ska gifta mig! ;)

2009-10-26 @ 10:57:32
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Paul

Vilken ära! Ska fixa ett sånt tillstånd på internet nu så jag alltid är redo.

2009-10-26 @ 11:44:16
Postat av: Anabanana :D

Jag blir rörd, tack! :')

2009-10-26 @ 13:39:38
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0