Lite skoj, lite bilder.

Aja, ny dag och ny vecka...MÅNDAG!

Jag har som ett höstlov från jobbet denna vecka vilket är very nice :) dock så vet jag ju inte om de ringer in mig, men aaa..vi får la se!  Det var äkta halleluja moment att få sova i sin egna säng inatt, ville knappt stiga upp från den, men vart så illa tvungen när min lilla katt tiggde mat som en dåre. Grötfrukost i sängen till Rachel var INTE att leka med, dock så blir jag så irriterad på mig själv när jag sitter och pillar ur alla fjädrar från duntäcket, ser ut som mitt rum är ett tortyrrum för höns för tillfället...ska man orka dammsuga?

Och det regnar ute, jippie?

Men jag hade lovat er att berätta lite om Lördagen. Först samlades alla at Jannessons hus för lite skoj. Trevlans med ihopkokade drinkar, bra musik, live-framträdande a la backstreet boys, prat, tjaffs och Emma som söp ner pojkarna under bordet med sitt kortspel "Bussresan". Jag kan säga att Ola föll offer för denna lek den kvällen, han tog sig vinglande hem utan att hänka med oss andra till Halmstad. Egentligen var det tänkt att dra till Pepes, men det var tydligen stängd av en underlig anledning, så vi styrde våran kosing mot Halmstad: Jag, Jannesson, Flodis, Ida, Fransisco, Jonas, Egon och Oscar, se så jag kommer ihåg! :D

Först kom vi inte in på något ställe, de var asstränga med åldersgränsen, så ett tag gav vi upp och satte oss ner för att halsa cider och öl innan vi gick runt halva jävla Halmstad för att slutligen hitta ett ställe,
rättså skabb var det haha, men med bra musik och härligt sällskap så har man för jäkla kul ändå och vi totalt ägde ju dansgolvet! :D dessutom önskade vi "Alla som inte dansar", en sann Rhodosklassiker! :D Bra kväll. Hemma vid 3, satt dock uppe till 4.30 pga att vi vart skyldiga grabbarna att laga nattkäk i form av makaroner och köttbullar då vi slitit dem ifrån donken för att vi var sena till taxin :P

Bra kväll och WUNDERBAR helg i Båstad! :D















Ere fest eller? :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oh ANA! Det är ju en superstad det där. Hörde en redovisning om den idag. så nu kan jag allt om miljöproblem och överflöd av turister i båstad..

2009-10-26 @ 17:41:55
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0