Fairytales don't always have a happy ending do they?

Min pappa är så söt! Han åkte enda till Täby centrum för att jag skulle få köpa min scones som jag suktat efter, haha.. :P det kan inte vara lätt att ha en dotter som har ett sådant starkt beroende av scones..själv tog han en tosca snäcka :)

Och vad är detta för väder? FYBÖVELEN! Regn och rusk, det gillar vi INTE! :( Det är nu jag går runt och degglar efter någon sista minutenresa lååångt bort till sol, bad och fest...vart tog vuxenpoängen vägen som jag pratade om i mitt förra inlägg?? Aja.. Man ska passa på medans man är ung och inte är behöv av stödstrumpor och rullator! :O Äsch vet ni vad? Nu ska jag vila mig en stund på sängen, vart så otippat trött..måste ju vara pigg inför kvällens middag at Kim's place...hade ju vart pinsamt om man somnade i maten...kandet vart morgonens joggingtur som satte igång det trötta i mig? Don't know.

Puss på er! ♥



Jo, jag gråter ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0