På torsdag äts det ärtsoppa på lördag ere fest, men FREDAG är ändå den dagen som känns BÄST!

Tjohoppsan! :)

Härhemma spelas Winnerbäck på hög volym för tillfället, klagar INTE! :)
Men igår, Fredag var det en riktigt trevlig dag! Ska passa på att njuta av ledigheten nu innan man börjar jobba på allvar, de ringde nämligen mig idag och sa att jag fått jobbet! :D Wihoo, så på tisdag börjar jag! Nu ska stålarna rulla in, så jag kan köpa upp kläder för ALLT..haha nejdå jag skoja...spara måste man också göra!

Träffade Little Lill för ett samtal, så nu blir det seriösa grejer...ansökan till komvux och högskoleprov.. :) Känner mig taggad som in i helsike fört! Det är alltid en fördel! Hon är så himla söt också, verkligen VARJE gång säger hon: "Åhhh du ser så himla fräsch ut!" typ 1-3 ggr vid varje besök, så himla kul! Sedan begav jag mig in till stan i det fina höstvädret...kallt men ack så underbart när solen skiner och löven yr.. :) Köpte mig lite välbehövliga saker såsom vinterskor, så söta...lite "gubbaktiga" läderskor, det är ju nästan värt en applåd att jag INTE köper de vanliga conversen a usual.. :P Sedan var det lite annat som en enkel tröja, höstkjol med hög midja, och en svart body, allt på monki faktiskt! Min nya favvobutik, top notch. Hade iofs ett tillgodohetskvitto därifrån så jag passade på! :D





Typiskt mig att köpa lite knasiga kläder. Men jag tycker det är sött!

Vid 15.15 tiden mötte jag upp sötnöten Malin för en fika inne på kulturhuset och de ekologiska cafeét! SÅ HIMLA skoj att se henne igen, saknat den gullungen! Så vi drack latte/cappuchino och mumsade på varsin godsak och pratade om lite allt möjligt.. :) Sedan hade vi utsikt över plattan där en massa greenpeace ledare sprang runt med gröna mantlar och gröna kalsonger, sexigt. Tack för fikat Malin, guld värt! ♥ Btw chokladmuffins med toblerone låter inte helt fy skam right? :)

På kvällen vart det middag hos Flodan tillsammans med Nickelito och Axel :) Riktigt skoj, prat, god mat (av mästerkocken Flodan of course!) musik och skratt! Kändes verkligen som en seriös middag, vuxenpoäng tack! :D Riktigt riktigt trevligt! Sen vart det vandring hem i mörkret och kylan. Trodde alla skulle sova, men ICKE! Därhemma satt papi, bror och Kim i soffan och kollade på hockey haha :)

Helt enkelt en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0