För det är ingen vanlig dag för det är LOVES NAMNSDAG! :D

Sitter och pumpar tungt igen till fibes Oh fibes, med magen full av gröt. GOTT!

Somnade sent igår så nu har jag väl gigantiska påsar under ögonen...kunde inte somna verkligen och snyftade lite till Winnerbäcka vackra låtar. Fint. Men idag är det nya tag som gäller! Ska alldeles strax sätta mig på bussen in till stan och väldigt viktigt möte, fancy, hoppas på att det går bra! Efter det ska jag möta upp sötnöten Malin för en fika, wiie det ska bli mys! Sednare ikväll blir det ju även middag at Flodans place med trevligt sällskap, det blir la naaajs! :D Om man ska citera en fjortis ja.. ;)

OCH VARFÖR SATSADE JAG INTE PÅ NÅGON AV HETINGARNA PÅ RHODOS 09? FAN nu kommer jag få ångra mig livet igenom haha! ;D Mjaaaaaaoow. Man kan fortfarande drömma right?

Damn snart missar jag bussen också. Bäst att fixa sig iordning.
Ha en trevlig dag folks!

Kisses and hugs! ♥



Rhodos - här var' fest! Saknar!



Kommentarer
Postat av: jessan

SOL, BAD, FEST <3

2009-10-02 @ 11:34:53
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för fika stunden sötanna<3

2009-10-02 @ 21:57:24
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0