God förmiddag!

Nattens sömn hjälpte mig på bättre humör.

Och idag går det ju bara INTE att deppa när man ska fika på smörkransen, träna och äta sushi med världens finaste vän, nämligen Emmsing! ♥ det blir mys! Och äntlligen återupptar vi våran gamla sushi tradition! wiie!

För övrigt är jag väldigt trött...och måste dessutom ta tag i att ringa chefen för typ hundrande gången eftersom jag MÅSTE ha ledigt torsd, fred och lör...men det HÄNDER INGET, och mitt tålamod är nere på noll för tillfället...igår sa han att han skulle ringa mig på kvällen, gjorde han det eller? SVAR NEJ! Så nu är jag så feed up with the whole thing.. :S

Jaja, nu ska jag försöka tagga till och bli lite piggare, jag är så otippat trött för tillfället..såg nu att mitt golv är i behov av en rejäl dammsugning då mitt täcke av någon underlig anledning läcker dunfjädrar, LÄCKERT TÄCKE JAG HAR VA!? :D Haha.

Puss suckersss..


Kommentarer
Postat av: jessan

ger dig skriva-om-tränings-förbud fram till december!



Sen är det för kallt för att vara avis när du springer omkring i korta shorts! och i januari får jag äntligen börja!



då ska mitt liv bli som vanligt igen (dvs sushu träning fika)

2009-10-20 @ 18:01:22
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0