Hur lyckas jag?

Alltså...jag är i lite chocktillstånd...

Tror fan att John Blund gav mig en överdos av sömnpulver igår, för gissa när jag vaknade idag?? KLOCKAN 12.30!! Asså vafan det är INTE OKEJ! Speciellt inte när jag hade ett möte inbokat klockan 13.00 i Danderyd..så nu har jag blitt tvungen å flytta det mötet till klockan 16 istället..men jag fattar inte hur jag lyckades sova till den tiden?? JÄVLAR! Irrade runt som en tok i huset och upprepande följande mening typ x antal ggr: Asså jag FATTAR VERKLIGEN INTE!"

Aja...nu har jag iaf käkat en frukost/lunch, och jag sitter är och nyser som en galning.. :( Rint chefen också pga att jag ska åka iväg på utbildning till Göteborg på Onsdag, men han verkar ha glömt det där, när jag nu ringde och frågade om jag kunde vara ledig: "OJ det har jag glömt bort..ska titta på det nu så ringer jag dig ikväll" Jag blir så himla trött...tänk om jag inte får ledig liksom? Då säger jag banne mig upp mig hehe..

Nee, snart går bussen.

Pussiluss ♥

Kommentarer
Postat av: jessan

haha inte kan dom sparka dej Annsi!

bli av med kungen av hamburgestekning?

2009-10-19 @ 16:37:51
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

thx hun, or should i say mrs burgaaaah king!



och nej, det blev sugahkaka!

2009-10-19 @ 20:13:54
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0