I'm ready steady GO!

Sitter och diggar som in i helsike till min nyinköpta skiva, nämligen Fibes OH Fibes, mkt bra grejer! :) You have to buy it to understand me, man blir som en liten glad filur och får lust att tugga mängder med hubba bubba för att blåsa gigantiska bubblor, haha..fråga mig inte varför men.. ;)

Nu börjar dessa fikastubder bli tjatiga för er läsare, men idag FIKADE jag! ;P haha...men Flodan, men varje gång vi ses blir det alltid samma fråga: "När var det vis sågs sist?" Och det blir alltid samma svar typ: "Haha men jusste det var ju i förrgår ja!" klockrent.. :) Innan vi slog oss ner på stammis stället Wayne's så gick vi runt i jakten på en väska till Flodis. :P men det var lite dött på dem måste jag säga..inte ens i sturegallerian fanns det ngt, eller jo det fanns, men inte av den sorten som hon ville ha.. :P Till slut gav vi upp och slog oss ned för lite latte/varm choklad och muffins! :D mumsa!! som vanligt vart det en liten "catch up" om vad som hade hänt under den senaste tiden, ans some real serious shit som vanligt :) Men det är alltid välbehövt! Buss hem 16.10 på den älskade 624C från Humlis som vi numera ÄLSKAR! :D

På kvällen vart det träning yo! :) Frillan my othaa home, lite tragiskt men sant! :) idag var dock Karin vikarie istället för favoriten Frida som skulle ha passet, men det fick banne mig gå, var skoj oavsett! :D Hemma gjorde jag mig en egna hälsotallrik a la coffeehouse by george :D Couscous, gravad lax, keso, tomat + morötter, mkt smaskigt! :D

Btw 1 Oktober idag! Det känns verkligen! Kallt och ruskigt huuuuh! Till och med regn idag, blä inte okej! :( men men det funkar ändå! Rättså mysigt med stora halsdukar och stickad mössa faktiskt.. :)

Nu ska jag kila..

Pussiluss! ♥



Vart lite kär i denna låt idag på Friskis.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0