Jag kan inte blåsa ut ljus..! :O

Supermysig fika innan träningen idag med min Emmsing.. :) Smörkransen med chokladbakelse och latte..det var inte att leka med!

Sedan precis innan ombytet till passet var vi en sväng in på lindex och inhandlade strumpbyxor och jag en söt BH, de växer ju som fan :P haha! Iaf...träningen va lite seg för oss båda, men vi klarade det med nöd och näppe :)

Nu sitter jag här i min ensamhet...faktiskt gråtit en skvätt nyss...vet inte vad det kom ifrån..? Ska snart åka iväg med bussen in till stan...somliga tror kanske att det är party party som gäller för mig, men ICKE! Jag ska jobba natt idag...wohoooe, eller inte? Undrar hur många spyor jag får torka bort på min kassadisk? SPÄNNINGEN ÄR OLIDLIG! Åhh har bara lust att vara hemma och mysa.. :( Bläää...

Och Emil är bara för gulligt snäll! :)

Haha...nej nu ska jag väl börja klä på mig riktiga kläder istället för mysdressen så man lockar lite kunder, waoaoaoaa...! Ok, nu känner jag mig väldigt trött och flummig..! TÄNK på mig inatt klockan 04, när jag sitter på nattbussen hem till Berga med massa fyllesvin som sällskap, gör det! Längtar redan tills jag är hemma och ska gosa ner mig i sängen...vänta...hmm... 8 och en halvtimme KVAR! :D Jippie?

Ha en bra kväll, ät lite godis åt mig är ni snälla! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Tack för supermysig fika hjärtat! :D <3 Du är så duktig så och jag tänker på dig gumman <3

Puss på dig <3

2009-10-16 @ 23:11:47
Postat av: Anabanana :D

Tack själv älskling! Du är BÄST! <3 PUSS PUSS! <3

2009-10-17 @ 17:34:58
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0