Kvällsbus!

Jag säger bara att det lönar sig verkligen att köpa schampoo av den dyrare sorten :)

Köpte nämligen ett "märkes-schampoo" från Åhlens idag som visserligen kostade 110 kr, men JISSES vilken skillnad på kvalitet det var! :D Känner mig som en ny människa och dessutom luktar det väldigt gott! :D man känner sig som en vandrande blomsterbukett, inte med vissna blommor dock, för den varianten finns ju också menar jag! :P Annars idag har jag sett hur latte maskinen fungerar och druckit en kopp! :D mumsa mumsa, Fika-Anna är i farten, AKTA ER! :D

Och imorgon bär det av till Båstad och Emma tha man! :D Wiiiiie, nu går INGEN människa i den pluttstaden säker när jag och Flodan gör entré :) BE PREPERED! Innan ska man träffa Emil också, skoj skoj! :)

Och jag vart lite busig sähär på kvällskvisten.







Valde dem inte alltför vulgära bilderna, vill ju inte skrämma känsliga läsare :P

Natti Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: jessan

haha ja den delen var klockrenxD



Men anna, skäms på dig, men det är ingen fara, det är inte försent att se twilight nu! det är aldrig för sent!

2009-10-22 @ 11:28:05
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

vilket schampoo mräke? jag har tigi DET ÄR BÄST OCH LUKTAR JORDGUBBE!

2009-10-22 @ 20:15:14
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0