Men då.

Nu kommer ännu ett aggro inlägg här!

JAG BLIR SÅ HIMLA ARG PÅ MIG SJÄLV! ALLTID FATTA FEL JÄVLA BESLUT HELA TIDEN!! MISSAR ALLA BRA CHANSER SOM FINNS, HELVETE! :(

Nee den här dagen har gått åt skogen än så länge. Ångest och usch, gråter gör man också! :( Jag som alltid är så glad, fast man måste väl inse att man inte alltid kan vara på topp, that's life...ska väl snart bege mig till täby och fika lite med Niklas..hoppas det får mig på bättre humör.



Jag: Aa drinkar upp till rummet every single day!

Flodan: Ja, Emma brukar alltid sitta här och beställa..

Emma: MEN LÄGG AV!

Härligt tjejer! ♥ Love it!

Bara för att få in lite humor i allt!
Det jobbigaste är att jag saknar så fruktansvärt mycket..inte bara personer, utan händelser, minnnen...allt möjligt, det är nästintill outhärdligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0