Min nya söta klänning!

Var på bio med Johan ikväll! Final Desitination 3D :)

Innan åt vi på tacibar i Kungshallarna, jag tog en extra grande för att festa till det lite :P Sedan styrde vi kosingen till Sergel bion, där köpte Johan popcorn och VÄRLDENS största coca cola.. :P kunde knappt hålla mig för skratt men.. :P Sedan tog vi varsina glasögon innan filmen drog igång.. :P så himla kul för man kan ju direkt säga att de misslyckades med att skrämma folk, för man satt verkligen och asgarva när alla huvudrollpersoner dog en hemsk död, vet inte varför men alla gapskratta haha! :D Tack ska pojken ha för han bjöd mig! Först en dyr drink på Chaplins och nu detta, HALLÅ dåligt samvete :P men han fick ju sin feta Järnia lön idag så.. ;)

Bra kväll! :D

Och här är min älsklingsklänning som jag inhandlat!



NATTI NATTI nu håller jag på å stupar!

Imorrn blir'e nattjobb, hujedamej!

Kommentarer
Postat av: jessan

alltid lika söt:))



haha ja, jag sa aldrig att den var läskig, jag sa bara att den var sevärd;)

2009-10-16 @ 19:45:38
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0