Morsning korsning!

Vet ni vilken skum dröm jag hade inatt? Jisses den var riktigt obehaglig.

Hela drömmen utspelade sig i stallet. Först var det en häst som ramlade ner i ett vattendike och drunknade, efter det så vart alla hästar som galna och sprang runt och högg efter varandra..helt plötsligt hade stallets minsta häst rymt, men vet ni vad? Det var egentligen en hamster, samma storlek...jag menar vilka får rida på den egentligen? :S Sist av allt hade de satt upp en Odd Molly utförsäljning i omklädningsrummet där det för övrigt i drömmen kryllade av stora råttor...en man som var med sin dotter dock upp råttorna och kastade på min jacka, jag vart verkligen assur och kastade tillbaka en massa råttor på honom! :P Haha jisses så man kan få till det.

Aja...nu märkte jag att jag är väldigt trött igen...hihi..men gissa vem som ligger å gottar sig i min säng? MELVIN! ;D tsss, man ska blir katt i sitt nästa liv...fast jag har tänkt på det där, fågel vore ju inte helt fel, tänk att kunna flyga, DRÖM! Men idagska jag ta mig an ett annat färdmedel, nämligen TÅG...roslagsbanan..maha! Hate it, men hur ska jag komma till Danderyd och Mando annars frågas?

Och träning ikväll, wiiiiie, mingel med muskelknuttarna är aldrig fyskam! :D

Pussiluss! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha :D dåre

2009-10-27 @ 15:30:16
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0