Nej jag är inte psykiskt sjuk, jag är bara lite knasig!

Jaaaaaa ni!

Måndag, ny vecka, nya tag! Denna vecka börjar jag jobba for real, eller njaa, det är mest introduktion dagar nu som väntar, men wtf det är LÖN. PENGAR. GILLART! Men idag har jag faktiskt vart till polisen och även om Danne trodde det var pga av mitt väpnade rån mot Järnia så var det INTE det! :D Utan idag har jag faktiskt förnyat mitt pass och självklart skulle det sitta en snygging till polis i expeditionen som man fick göra bort sig för..haha..aja..jag fixade mitt nya pass iaf, det är väl ändå huvudsaken! :D Träffade på Niklas i Täby centrum också, så vi gick runt ett tag och babblade innan jag mötte upp Kim för en fika på espresso house samt lite småtitt i butiker :) Dessutom köpte hon ett par asläckra stövlar, me like! :D Fast vi fick lite jack-hysteri mitt i allt också, hittade en assnygg jacka på SALT, fas det var så himla kul, för vi tycke dem satt bra på varandra, men själv var vi inte nöjda med hur dem satt, haha, så knasigt det kan bli! :P Mysigt eftermiddag iaf! :)

Nu lyssnar jag på fjortispop igen i form av Jojo's och Bow wows - Baby it's you, samtidigt som jag skriver blogg OCH messar med Oskar, mahaa! Det är bra att vara tjej ibland, klara av att göra flera saker samtidigt! ;D



Nej men, nu ska man väl bara chilla I guess...BTW träffade på Malin på bussen hem, åhhhh vilka tider va har haft tillsammans! Saknar det! Vi bestämde att det kanske blir smörkransen någon dag när båda inte har något att göra, det hade vart någe! Prata gamla grundskoleminnen och skratta åt "min afrikanska pojkvän" som vi krockade med på torget för ett tag sedan :P haha! Men nu blir det väl lite mys framför "Svenska hollywoodfruar" :D så himla klockrent program! Egentligen rättså förnedrande men FUN! :D Och jag är fan lite småkär i Ludde från Rhodos, söööööt pojke! Haha nej men gud jag får skärpa mig! ;) Lalalala tänk på något annat, KOKOSNÖTTER I PALMER! ;D

Ha det mysigt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0