Ojdå nu är jag vaken!

JA DET VAR LÄNGESEDAN! ;P Internet har vart kasst och jag har vart busy! Men igår så var det nya framsteg på mando, ALLA mått borttagna och fritt att välja å vraka på alla produkter, wihooo, PIZZA OCH BAKELSER HERE I FUCKING COME! :P haha nee dåå...men det var skoj! Efteråt vart det lunch i stan och fika med Flodis på gamla hederliga Wayne's :) GOTT! Var på jobbintroduktion på kvällen mellan 19-21 också, hade en HEMSK huvudvärk, trodde att jag skulle svimma på roslagsbanan på vägen hem...usch...hemskt! Dock så vart jag på lite bättre humör när jag hade sällis av snälla busschaffören Per på vägen hem...vi satt och pratade om studsmattor och han visade mig videoklipp på sin dotter m.m. hallå trafikfara liksom! :P haha..

Väl hemma tog jag en alvedon och däckade i sängen :P MYSIGT!

Idag så har det vart lite "nödvändighets-dag" hämtat mitt nya flashiga pass inför Thailand resan i Täby, hade sällis in av Paul som var irriterad på mig för jag läste horoskopet i metro tidningen :P fancy. På kvällen vart det pizza fest at Saras grill med papi, fårost pizza, gott men vart spymätt :P Tränade sedan ett pass på Friskis för schteekiga Kent, samt minglade runt lite bland alla bodybuilders :) Hade mina nya träningsshorts, så jävla fabolous är dem, man känner sig som en äkta atlet! :)

Nu har jag skrivit ner mitt jobbschema i almenackan också, känns så himla vuxet måste jag säga ;) Next time blir på söndag 10-16 rättså chill pass! :D Nu känner jag att jag är på väg att få grym träningsvärk i ryggen, ska nog sträcka ut mig lite i sängen.. :P

Puss på er!

 

ÄKTA RHODOS 2010 LÅT! :D

OCH IDAG FYLLER BÄSTA HILLEMAN ÅR!! HIPPHIPPHURRA! :D



Mästarna i minigolf var det ja!

Kommentarer
Postat av: jessan

haha skoja inte. Hot shots har varit min favoritfilm i åratal<3 Och nakna pistolen på stolt 2a

2009-10-08 @ 16:51:30
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0