Pannkaksmys!

Alltså jag är antingen en jävligt förvirrad människa eller så har det hänt något skumt.
Igår kväll så skulle jag nämligen sätta min mobil på laddning och jag är nästan HUNDRA på't att jag gjorde det också. Men vad ser man när man vaknar? JO en urladdad mobil som ligger och tjuter på natthurtsbordet samt en laddare som ligger slängd på bordet...Huuuuh? Fattar nada, har jag gått i sömnen eller? Aja.

Gick upp alldeles för tidigt imorse. Hade tänkt att tvätta håret, men eftersom detv ar helt PERFEKT så struntade jag i det...men vågade inte riskera att lägga mig ner igen men risken på att somna om.. :S det hade vart en mindre succé!

Nu blir det till att fixa sig inför en mardrömsbussresa med buss 622..fast det är KLART värt det med tanke på att jag ska till min gullunge och göra världens mumsigaste pannkakor, myspys, längtar redan! Och idag kommer bror hem, wiiie!!

Puss på er!



Gott? JA NÅGOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0