Så var det dags igen!

Nu sitter jag här och har ångest igen...ska snart, eller njaaa om 3 timmar åka iväg till Fridhemsplan och jobba natt igen...Det är jobbigast innan man ska åka iväg, men när man väl är där e det ju bara å köra liksom :) Fast jag måste tänka på att detta är sista jobbdagen på typ en vecka, så det blir nice att få lite uppehåll ett tag :P Sen bär det av till Götet och Båstad, wiiie! :D

Mmm..men jag vart inte så happy på jobbet idag...fick ett mess om att alla var tvugna att tömma sina skåp innan klockan 16..så jag fick åka ähela vägen enda in till stan ENBART för att tömma mitt skåp..kändes ju inte så motiverande, men vad gör man? Va trött som ett svin också, satt och dregglade på bussens/tågets fönsterruta hela vägen in OCH tillbaka :P och självklart så ska INGA bussar gå hem när man väl kommer till Berga, snälla papi erbjöd sig att hämta mig :D väl hemma däckade jag fram tills middagen typ.. :)

IDAG VAR DET TACO FIESTA TILL MIDDAG! :D
Kim och jag höll dock på att sätta allt i halsen när vi garvade åt historien när Emil stoppar upp min bror till en prydnad och drar med honom på shoppingrunder med hjälp av en vagn.. :P vilken fantasi man kan få! ;D

Nu ska jag försöka ladda lite inför jobbet. Dvs...meditation, spikmatta, japansk helig musik, rökelse, hälsote och ballerina kakor.. :) hade vart någe right? Min mage pirraroch jag fryser...backstreet boys vackra låtar får mig dock på andra tankar, tihi bra att dem finns! ;D

Puss och ha en trevlig lördag!♥

Kommentarer
Postat av: MILLA

när min syster kommer hem från västerås BOKAR VI BILJETTERNA :D WEEIIIEIEIEIIEIE!!!!

2009-10-17 @ 22:27:22
URL: http://millz.devote.se
Postat av: jessan

Jobba natt. Då vet jag vem jag ska fyllekäka hos nästa gång ;)

2009-10-18 @ 11:57:42
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0