Segobert

Aaaaaaaa....gott med filmjölk å banan.

Och nu märkte jag att solen skiner också, wiiie even better! :D Jag ska ta och berätta om gårdagen lite senare, orkar inte rabbla upp allt en "tidig höstlovsmorgon" som denna..men IDAG ska jag iaf bege mig till stan för att luncha och glassa runt lite med Nickelito, skojiboj! :) Senare blir det väl träning, fast det beror på hur min jävla fot mår...har INTE vart bra på sistonde, men man kan alltid hoppas! annars får jag börja köra spinning och styrka för att avlasta den stackaren..

Nääj nu ska jag fixa iordning mig..skogshuggar tröjan på även idag? En sann favorit efter Kims och min lilla shoppingrunda i storstaden igår :) Men smell yaa later guys!

PussåKram, cykelram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0