BRA DAG!

Mysdag!

Gick upp i ottan för att bege mig in till Kungsholmen för en jobbintervjuv :) Hade sällis av Philip som skulle in till KTH, skoj skoj, alltid trevligt med sällskap på de uttråkande bussarna :P Kom in till Fridhemsplan väldigt tidigt så jag satte mig ner på, guess where? JO espresso house och tog en mumsig latte och bläddrade lite i Metro tidningen.. :) trevlig kille som jobbade där! Han pratade med mig och gjorde världens godaste latte med ett hjärta i skummet, sött! :) Nästan så man vart lite småförsälskad, tihi! Var dock tvungen att gå vid 10.20 för att hinna till intervjuven som började 10.30 :) Den gick tipptopp btw, fast man får alltid lite tunghäfta, men wtf jag tror jag kommer få jobbet, min snygga chef (ja han var snygg) skrev till och med ner min klädesstorlek för att han skulle beställa så då låter det troligast att jag får jobbet, wiie! :D dock så fick jag mig en liten chock när han frågade mig följande fråga: "Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner?" Haha jag vart helt ställd, men sa något om att öppna eget och resa :P LITE måste man ju smöra liksom!

Tog mig sedan en mysig promenad i höstkylan från Kungsholmen till Coffehouse by George som ligger strax vid Kungsträdgården där jag avnjöt en smarrig lunch i fprm av bakad potatis med skagenröra, smasken! :D Btw så va halva idol gänget därinne och åt lurre, haha så himla kul att de snackar så högljutt om idol, vaddå uppmärksamhet liksom? "AAA MEN ASSÅ HOPPAS JAG STANNAR KVAR PÅ FREDAGENS TÄVLING!" Haha charmigt...Tittade lite u butiker innan jag åkte hemåt, fick äran att få skjuts hem av papi som va en glá busschafför, trevligt! :D Han körde brilijant as usual :) inga klagomål där inte!

Nu är det Hasse i rutan, då blir man la glad! :D

Puss Puss!



JAG ÄLSKAR MIN NYKÖPTA SECOND HAND KOFTA! :D Man ser inte så mkt av den, men den e niiice!


Kommentarer
Postat av: jessan

CP SÖT!



Jag måste påpeka att mitt tredje hem är Myrorna!

2009-10-01 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0