Buhuuuu..

Idag har vart en lite kämpig dag...Jag tackade faktiskt nej till jobbet på BK, kändes inte alls rätt, fy verkligen! :P men men jag hoppas på espresso house.. :) men det är inte därför den har vart kämpig...det är för jag helt plötsligt började sakna en viss person väldigt mkt, inte konstigt iofs men usch sådana stunder kan vara så himla jobbiga, speciellt offentligt...satt på roslagsbanan och torkade tårar som rann nedför kinderna liksom..inte för jag bryr mig om vad andra tycker men det är ändå inget man njuter av att få göra, men måste man ut med det så måste man...saknar saknar saknar...! Det trodde jag inte skulle komma så plötsligt, men det gjorde det.. :( det har "gått bra" länge nu, men det går inte alltid att kämpa emot när man märker att någonting liksom saknas ♥ önskar bara att det fanns någonting jag kunde göra!

Åkte blåa linjens tunnelbana från Kista, jisses men jag hade glömt bort att den inte gick till t-centralen så jag vart tvungen å hopps av vid Fridhemsplan, snacka om att jag gick helt vilse! :O haha det är inte i mina områden om man säger så.. :P irrade runt där, kändes som om alla höga hus typ slukade mig, dramatisk som jag ska va.. ;) till slut hoppade jag på en buss, had ingen aning om vart den gick, men jag hamnade rätt till slut! :D Wiihooo! avnjöt mitt 15-mellis inne på mitt framtida jobb, nämligen Espresso house, latte och scones en klassiker som funkar i alla lägen, HELT jävla oslagbart är det! :D MUMS!

Åkte sedan hemåt...till middag vart det ännu en "läxa" nämligen tha big donken med papi! smakade nyheten "Summer supreme" den va otippat liten, haha jag vart knappt mätt kändes det, så den får nog 2,5 flottiga nuggets av 5 möjliga ;) efteråt träffade man Emmsing, Hanna, Emma och Elin på Friskis för att köra en och en halvtimmes stationsgympa, alltså.....det vardet värsta jag vart med om på läääänge...FYFAN! Imorgon kommer jag nog inte klara av att gå upp ur sängen pga all träningsvärk.. :P

Nu ska jag nog sussa! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Man får dem där stunderna ibland.

mer och mer sällan med tiden, men dem slutar nog aldrig komma..



<3

2009-09-09 @ 23:07:46
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0