Bye bye homie.

Ja gott folk! :)

Idag har jag och Flodan följt med Jannesson till centralstationen för att äta lite lunch innan hon satte sig till tåget mot Göteborg/Båstad igen. Lite sad att hon lämnar schteekarholmen, men som sagt det är ju inte för alltid.. :) thank god for that! Lunchade gjorde vi på Coffehouse by george, alla tog varsin smarrig sallad, men jag vart aningens besviken på att de hade i pasta istället för couscous som jag sagt, damn jag ska nog ringa in ett klagomål :) Pratade en massa och hade helt enkelt en "happy-family-moment" som vanligt! :) Mitt i lunchen  ringde dock ett samtal på min mobil från ett matställe där jag sökt jobb, så jag ska på intervjuv dit på Onsdag, very spännande! :) Nu ska pengarna rulla in.. :D

Sedan var det dags för skåpi att satta sig på tåget och vet ni vem hon hamnade bredvid?! Kim från Andra Avenyn. damn hot stuff! :) Flodan och jag fick dock stå utanför tåget och dreggla :P Sedan så undrar jag vad övriga resenärer tänkte om oss två när vi stod utanför och underhöll Janne med en massa rörelser och grimaser :P Det kan inte vart en vacker syn! När tåget rullde iväg så sprang vi efter så långt vi kunde, jag hamnade nere på spåret och Flodan fastnade med jackan i tåget så hon släpades efter i en jävlig fart INNAN en stolpe tog slut på hennes vansinnesfärd och hon ramade ner pladask på magen..OKEJ I'm a big liar, vi gjorde slängpussar och vinkade STÅENDES på perrongen, that's it! :D



Resten av tiden i stan spenderade vi med att kolla efter skor och väskor :) Flodis hittade ett par snygga läder stövlar medan jag köpte ett par nya löparskor till träningen :) Dagen avslutades med fika inne på Wayne's, mumsigt och mysigt prat :) Sedan begav sig hon till jobbet och jag hem :) Busschaffisen var dock crazy och körde som en dåre samt gjorde kraftiga inbromsningar, skulle precis ta en klunk juice och så gjorde han tvärnit så jag fick häften av klunken på kinden och resten kom på min fina vita sjal som det numera ser ut som om en hund kissat på :S woopsi!

Nu ska jag sluta babbla, Tjofloppihopp! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0