Lite fredag, lite lördag!

Trevlig kväll igår på tegel med töserna Anna, Natta, Lisa och Karin :) Ett helt kvantum gäng och jag! :D Dock så var vägen dit inte så lyckad.. :S Missade bussen till station, fick gå, skavsår och onda höfter! Missade 22.17 tåget, så vi fick vänta på 22.47 tåget....

Sedan hände det hemska...När tåget passerat Hägernäs och åkte mot Viggbyholm så hörde vi först att tåget tutade en längre sträcka och bromsade in...sedan stannade det...vi satt och väntade men ingen kom, eller inget hände..plötsligt sprang konduktören förbi oss till andra vagnen...vi satt som frågetecken men tänkte inte så mkt mer på det, utan vi fortsatte att babbla på om skräckfilmer och vad det nu va ;) Plötsligt kom han tillbaka och sa att det skett en olycka och att räddningspersonal var på väg...brandkår, polis, ambulans kom..en brandman kom till oss och sa att det tyvärr skett en påkörningsolycka av en person...usch då brast det! Känslig som man är ska man börja gråta så sminket smetar ut sig och herrejisses...men USCH så hemskt, utanför så lös de med ficklampa under vårt tåg för att se vart kroppen befann sig..som tur fick vi gå ut från tåget och gå resten av biten till tegel...INTE ALLS KUL, vill aldrig vara med om liknande igen...vill också vet hur det gick för personen! :(

Vi vart på lite sämra party humör, men genom promenaden med frisk luft och Lisas kluriga gåtor så lättades stämningen upp en aning :) väl framm på tegel vart det lite chill och knasigheter i sofforna :P och även grym dans med speciella teman: "Smälla flugor, gräsklipparn, pizzabagaren" m.m. Får ine glömma bort att jag träffade på söta faster som var där och svängde runt! :D så det vart en skojsig kväll trots det hemska som hände...tänker på dess anhöriga..förfärligt! Men tyvärr inget jag kan göra :O istället för att ta bussen hem så fick vi turen att åka med en snäll taxi chaffis hem till berga hood som dessutom spelade grym musik, så fest vart det även i bilen! :D Somnade nog vid 4 tiden I guess!


Söta töserna Flodan (Anna) och Natta! :D

Lördag! Yeees, träffade bror! Han kom ju hem igår, men jag såg honom aldrig då, utan idag var det tha first time, häääärligt! Han är för söt! Var ute och sprang innan lunch, HERREGUD va det tog emot! Känner att jag måste vila från löpningen ett tag, mina benhinnor börjar strula lite igen, INTE kul...får börja med spinning istället för att avlasta benen..klockan 14.17 mötte jag upp Milla och Nattson för en liten tripp in till gamla stan för att mumsa ben & Jerrys glass i deras glassbar :) Fast hihi när vi väl hittat dit efter att vi frågat en turre och en blondin så kom vi fram till att vi i själv verket inte var så sugna på glass, haha smarta! :D Så vi slog oss ned på Café Kladdkakan istället där det vart mat för damerna som inte ätit lunch, samt en latte + VÄRLDENS godast hasselnöts chokladboll för mig! :) det var HUR mysigt som helst, diggar de två sötnosarna! :) Vi pratade både allvar, men också en hel del flummigheter, roliga historier, minnen och lite allmän mobbing av min bror hihi :D fick träningsvärk i både mage och mungipor! wonderbart! Promenad till t-centralen sedan och hemfärd :)

Nu är det fotbolls time här hemma, papi och bror sitter som fastklistrade vid TV:en :P haha! Själv laddar jag inför Saw 2 filmen, wiiie kvällens höjdpunkt! ;D läskigt läskigt! Btw precis sett klart "Vid din sida" SÅ himla fin film, men jag gråter dock som en gris, starka scener som påminner mig alltför mkt om en viss händelse..

Två saknas.

Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Den Onde

Pfftt... Tegel, ack ack ack!



Och en film jag håller varmt om hjärtat är Pumping Iron, se den!

2009-09-13 @ 17:32:59
Postat av: Milla

japp japp! super dag i lördags! :) är fortfarande taggad inför en tripp till ROÅÅDÅS!:)

2009-09-13 @ 18:39:57
URL: http://millz.devote.se
Postat av: Anabanana :D

HILLE ÄR DET DUUUU!!! :D :D pumping iron? Tss ännu en av dina hjätedådiska filmer I guess. :P

2009-09-13 @ 19:02:16
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

hej :)

allt bra med dig?



puss&kram

jennyh.se

2009-09-13 @ 19:27:38
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0