Hoping for the best, but expecting the worst.

Nej jag är inte psykiskt stör, jag är bara lite galen! :)

Igår va jag en sväng över till gbg över dagen.. :) låter helt kokobäng, men wtf man lever bara en gång right? Resan dit var hemsk, klockan 7 på morgonen gick tåget och jag var verkligen som en halvdöd zombie under hela tiden, dessutom ska jag ALLTID lyckas placera mig bredvis barnfamiljer med skrikande ungar, fybövelen! :S Dock så vart jag på mkt bättre humör när jag fick i mig lite av den smarriga espresso house sconesen som jag köpt med mig, mumma and thank god for that! Skrattade gott när tåget glad förbi Skövde, tänkte på lilla söta Niklas från Rhodos: "Är ni 08-or?? ÄH NI ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA SNYGGA SÅ DET FÅR GÅ ÄNDÅ!" grym kille! Vid 12 tiden var jag framme, trodde då att jag var bäst på att hitta vägen till nordstan, men jag gick fel på EN gång, haha pinsamt, lalala! :P Mötte sedan upp Jonathan för att käka lite lunch med honom innan han började jobba igen, trevligt trevligt.. :) Vi körde på en pasta-buffé, jag åt en jättesmarrig pasta-gratäng, så jag sa att han skulle smaka på den för den var så extremt god tyckte jag, han tog en tugga å ba: "FYFAN det där var INTE min typ av mat!" haha, vi har inte samma smak :P Sedan var det back too work för hans del, själv gick jag runt i Åhlens city och dregglade efter Odd Molly tröjor :) GE MIG! Runt 14-tiden träffade jag sötemil, han är lika kaxig som vanligt, tihi..busigt! Nej men vi fikade på Göteborgs, enligt han, bästa konditori :) Var bara massa russin (gamla människor) som fikade där, så vi var nog som en frisk fläkt till till deras gråa hår :P Jag tog en smarrig chokladtårta med jordgubbar å grädde, smaskens..Emil däremot pratade om alla djur som han ville skjuta i Sydafrika..haha..hemskt! Kollade i lite butiker, köpte en jättemysig halsduk...Sedan skulle emilpemil åka hem, blä det var tråkigt.. :/ Sedan var jag själv i kanske 1 och en halvtimme...den tiden var inte kul...sedan skulle det komma fram en tiggare och be om pengar, jag hade inga hjärnceller då så jag gav honom de mynt jag hade...snällt av mig I know...

Åt middag på Burger King, det var förövrigt de mesta bortkastade matpengarna in my whole life, maten smakade ju verkligen NADA!! :O Sedan kom JANNESSON!! WOHOOO hon fick mig på andra tankar, så glad att se henne igen efter en och en halv månad, maah gangstaah biatch is back on track! :D Så vi hade party på tåget hem till Sthlm, eller njaaa..partyt "spårade inte ur" men vi hade vart lilla samtal, fast båda var nog kanske trötta och jag va "diskret" som vanligt och skrek "TURK" över hela tåget, pinsamt...Skönt att komma hem till sin säng å sova...typ.



Idag var det reunion för trion! ♥ Martin, Flodan och Janne! :) Samtalsterapi hos Flodan med te och mat! Var en sväng till stan efter, köpte lite nödvändiga grejer, drack latte och träffade på Sophia min lilla fina vän inne på Monkis, saknar henne! Nu ska jag prata med pappsen, sedan blir det till att hämta bror som kommer hem från lumpen idag!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0