Tisdag

Kuckelikuuu! Nej det är inte morgon I know, det är kväll :)

Idag har det verkligen vart höstväder! Soligt och fint, men kallt och blåsigt, bra kombination! :) så det var på med den mysiga höstjackan och den fluffiga halsduken som gällde, myspys! Åkte som sagt in till M för en sex veckors kontroll, det gick lysande, dock så bäver jag för att fylla i dessa papper, tar år och dar + att man blir stel som en pinne efter sittandet i den gamla röda "rullstolen" :P Pratade med Jessica, hon är så gullig, nästen lite som en extra mamma :) dock kan ingen ersätta min men det är skönt att ha en kvinnlig vuxen att prata med ibland..

Begav mig sedan till stan. Var i stort behov av ett par jeans nu till höstens kyla och vet ni vad? Jag hittade ett par, fucking awsome! :D jag som aldrig brukar orka prova jeans, men denna gång gick det banne mig på FÖRSTA försöket, vart en stor jävla applåd! :) Dessutom köpte jag dem från topshop enbart för 600 kr, bra pris för schnygga jeans :) vart även ett second hand köp i form av en stickad tröja fårn Urban Outfitters, love that store! ♥ ett riktigt kap! Joinade sedan en afroman inne på espresso house som också satt och drack kaffe medan han kollade på folk som yrde runt som galna höns utanför på gatan :) Själv så kom mitt tankemakeri igång och jag började grubbla lite över livet...som Jessiva sa till mig idag: Alla saker som händer i livet, även om de är hemska så blir man en starkare person i slutänden! Det stämmer verkligen, låter kanske hemskt att säga, men jag är inte samma Anna som jag var för någr år sedan, nästan förändrats mot det positiva...det är underligt med tanke på allt jag har gått igenom...Livet är allt bra underligt ibland.

Åkte sedan hem, eller njaa inte hem, men till Friskis...mitt ANDRA hem, haha! ;D Där var min gullunge Emmsing som vanligt :) Hade på mig mina nya skor, de var helt magnifika, love them! :D På bussen hem måste alla passagerare trott att jag hette "Svettolana" i mellannamn eller något, haha, hannnämligen inte byta om så DAMN va ofräsch man kände sig :P

På kvällen vart det Andra fucking Avenyn! :D Bästa serien ever! Dock är det kul att alltid höra emil's kommentar om det: Den serien skämmer ju ut Göteborg! mohaha yeah guess so :P Nu måste jag nog få lite sömn i ögonen...ska ju på jobbintervjuv imorgon enda borta i kungsholmen..har lite ångest, men det ska nog gå prima! :)

JISSES SÅ DET SVIDER I ÖGONEN! :P

Puss och Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: jessan

ångrar så hårt att jag inte köpte FS kort i år! kom på det i september så kändes onödigt när man missat två månader.. men jag ÅNGRAR MIG NU! Jag saknar mitt andra hem jag emd BUÄÄÄ

2009-09-30 @ 13:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0