En whopper där, en whopper här!

Wohoooo...nu kommer världens snabbaste uppdatering här! Här inte tid, MÅSTE bädda sängen och äta lunch! Jaa som ni kanske vet s är Kista galleria mitt andra hem den närmsta veckan.. ;) Igår var det första dagen på provjobbet som "Burghaa makaaah" at BK i Foodcourten.. :) dock så satsar jag mer på Espresso house för tillfället, men det kan vara bra att prova på lite olika :) Mendet var väl kul, dock HUR mkt information som helst den första dagen, man ba: "Okeeeeeeeej!" menj ag fick iaf beröm av mina medspelare Roy och en annan turre som jag inte ens kan uttala namnet på, haha! Han och jag stod förövrigt och snackade party resor medan vi gjorde whoppers och alla möjliga burgare...men vet ni? Jag kanske fattade 30% av allt han sa, haha restana av tiden typ nickade jag på huvudet och låtsades, mmm great! men det är väl också en sak man får öva upp i guess.. ;) rast vart det på Wayne's med en stor kopp latte och en scones, vad annars liksom? Skönt att komma bort från stressen ett tag och chilla :) Slutade egentligen klockan 19, men de lät mig gå tidigare, typ kvart i så jag skulle hinna med den sista bussen till berga hood, SCHYSST! :D


Mitt hem denna vecka, yäääh!

När jag kom hem vart det samtal me papi, hihi, han var ju nyfiken of course, sen tog jag tag i två stora problem: 1. Plåstra om mina fötter från alla hemska skavsår, 2. Tvätta händerna HUR många gånger som helst eftersom de luktade dressing, saltgurka samt hamburgerkött, MYSIGT! :P haha men den lukten sitter ännu i, som om ni känner lukten av en vandrande hamburgare är det förmodligen jag! :P

Nu är jag trött som attan...USCH...skulle kunna somna right away, men jobebt kallar och jag ska nu äta lunch som sagt...Men have a nice day people! Sedan saknar Annsing en liten gullunge! :( PUSS! ♥


Kommentarer
Postat av: alex:P

har du jobb din lilla skit unge:P jag vill också ha^^ hur går det då?:)

2009-09-08 @ 18:33:14
URL: http://alekei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0