Hej!

Onsdag va?

Yeeeees! Idag gjorde jag en onödig utflykt till skolan...hade bokat möte med Little Lill, men när jag kom dit efter en stressig ditresa så visade det dig att hon var sjuk.. :S man ba: "Tack för informationen" :P Jaja, begav mig till stan och köpte mina efterlängtade leggings med blommigt mönster på Monki, en söt historia :) Sedan vart det fika med Kim, det börjar bli lite som en tradition, men både var i lite behov av pepp-talk :) så vi satt i Åkersberga centrum vid smörkransen med varsin latte och wienerbröd/scones och pratade på om ALLT möjligt verkligen, hur mysigt som helst! :) Vi pratade så mkt att tiden bara rann iväg, till slut när vi kollade på klockan fick vi en chock då den visade på ca 18.30.. :P hihi, men det samtalet var välbehövligt! :D <3 Mötte sedan upp papi för en middag ute..

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, ska bli skönt att stråla lite varmt vatten på magen, har nämligen ont i den, fybubblan hoppas det går över snart! Skulle egentligen dragit till tegel ikväll med jennypenny, men eftersom jag ska åka tåg till Götet imorn klockan 7 så kände jag inte så mkt för det, tråkigt men men...imorgon ska jag dock träffa två sötnötar, så jag klagar INTE! ;) dock så är jag mindre taggad på att gå upp 5, men herrejisses jag överlever! :) it's so fucking worth it om man säger så! :D

Och jag vart väligt ledsen pga en sak idag...fattar inte hur de kan göra så mot oss, jag kommer sakna våra små stunder på Wayne's... :( Jaja vi hoppas som sagt på en reunion snart! Nepp mina vänner nu ska jag ta en "dusch-kur" mot min envisa mage! :S

Puss puss ♥



Ska träffa bryyyyschan imorgon!!!!WOHOO!

Kommentarer
Postat av: jessan

little lill! HAHAHA!

fnissar hyrsteriskt så får läsa klart ditt inlägg sen:P

2009-09-23 @ 21:52:35
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0