Inte trött...

Jag ska banne mig upp klockan 04.45 imorgon, men jag KAN INTE SOVA! Tralalalalaaaaa! Vilken nedrans jobbig unge jag är! Nattuggla, nattuggla och åter igen NATTUGGLA! men jag vet! Jag ska nog söva mig själv till lugna favoriter och krama om ett gossedjur, softiga grejer, så då blir'e nog till att sova...men mmm det ska bli en mysig morgondag :) hoppas vi på iaf!

Säng, säng, säng, SOVA SOVA SOVA!

Och om ni vill veta lite onödig information så har jag fortfarande ont i min mage, blää, min dusch-kur hjälpte inte, och inte ens alvedon!? :O Vad ere för skit de säljer på apoteket om jag får fråga, "Lindrar värk" Aaamen TJENA! Jaja...let's sova för sjuttonde gången.. :) imorgon lär det krävas ett dussin av skrikande apor för att få upp mig ur sängen, damn it!



VILL INTE HA REGN IMORGON, SNÄLLA FISKSTAD SKONA MIG FRÅN DETTA! :D

Wtf. Ge mig ett sömnpiller så jag slocknar någongång! :S

GODNATT FELLAAHS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0